Pilates for mammas

Velkommen på vores pilateshold for dig, der er mor og gerne vil træne om aftenen, hvor der er tid til dit frirum. Holdet er både for dig med små og store børn.

Træning der gør underværker for dig, der er mor

Du kan se frem til en ugentlig times effektiv pilatestræning for hele kroppen, hvor kropsbevidsthed og stabilitet er største træningsfokus. Vi ved lige præcis, hvor en mor-krop typisk er spændt, stram og svag – og vi ved også hvilke øvelser, der er gode for at afspænde, strække og styrke dig lige der, hvor du har brug for det.

I træningen er der også fokus på bækkenbunden, og der tages højde for evt. delte mavemuskler, det man også kalder rectus diastase, som skal have de bedste forudsætninger for at samle sig igen.

Din instruktør er fysioterapeut og kan derfor også vejlede dig i din træning, hvis du har smerter eller gener. Du kommer til at gå hjem fra træning med en følelse af, at din krop er blevet foldet ud og rettet op.

Matwork Pilates er træning på måtte, hvor din egen kropsvægt er din primære modstand. Vi tager pilatesredskaber i brug for at peppe træningen op, gøre det sværere, hårdere og sjovere. Vi integrerer åndedrættet som en naturlig del af træning.

Kropsbevidste små-justeringer

Pilates er holdningsfokuseret træning, og det er vores mål, at træningen bliver i din krop, når du forlader træningssalen. Vi arbejder med din kropsbevidsthed. Dit fokus på din holdning og den måde du bruger din krop på – og inviterer til små justeringer, som din krop vil takke dig for. Din hverdag skal ikke slide på dig. Den skal gøre dig stærk.

Pilates for Mammas-forløbet strækker sig over 6-10 gange afhængigt af det aktuelle hold, som du tilmelder dig. Vi træner 1 time i ugen. Niveauet er højere end på EfterfødselsPilates og Klar efter dit Kejsersnit, men du kan stadig være med som begynder, der ikke før har trænet pilates. Der er max 8 kvinder på holdet.

Holdet er både for dig med små og store børn. Niveauet er højere end på EfterfødselsPilates og Klar efter dit Kejsersnit, men du kan stadig være med som begynder, der ikke før har trænet pilates.

Vil du prøve kræfter med vores Pilates for mammas?

Vi træner på små, hyggelige og trygge hold med max 8 kvinder, så vi kan give dig mest mulig opmærksomhed.

Hvis du har spørgsmål til forløbet, så kontakt Anette på tlf. 20 34 09 34 eller anette@klinikundervaerk.dk

Tilmelding sker online, og efterfølgende modtager du en faktura for betaling.

Er du medlem af Sygeforsikringen Danmark, så kan du få tilskud til din træning her hos os, da vi er fysioterapeuter og samarbejder med Danmark. Er du medlem og ønsker tilskud, så informer os herom før din første træning, så vi kan registrere dit tilskud.
Danmarktilskud: 59 kr. pr. træning

Træningstidspunkt

SOMMERFORLØB: mandag d. 29/6 kl 18.45-19.45 (5x træning)
SENSOMMERFORLØB: Torsdag d. 13/8 kl. 18.45-19.45

Instruktør

Anette, fysioterapeut og pilatesinstruktør med specialviden indenfor fertilitet, graviditet og efterfødsel.

Pris

125 kr. pr. træning, som betales samlet ved tilmelding.

Tilmeld forløb