Sygeforsikringen ”Danmark”

Er du medlem af Sygeforsikring “Danmark”, kan du få tilskud til individuel fysioterapeutisk undersøgelse, behandling og træning i klinikken – også selvom du ikke har en henvisning fra din læge.
Du kan få tilskud til din holdtræning, hvis du opfylder nedenstående kriterier.

Mulighed for tilskud fra ”Danmark” til din holdtræning

Det er muligt at få tilskud for Sygeforsikringen ”Danmark” til din fysioterapeutiske holdtræning hos os, hvis følgende er opfyldt:

• Du skal være medlem af Sygeforsikringen ”Danmark”.
  • Du skal være henvist til holdtræning af en af vores fysioterapeuter her i klinikken. Dvs. at du skal tilses ved en individuel fysioterapeutisk konsultation forud for opstart på holdet, hvor fysioterapeuten herefter henviser dig til holdtræning som en del af din behandlingsindsats.
  • Der skal være et specifikt behandlingsmæssigt fokus. Det kan fx være behandling af bækkensmerter, rygsmerter, inkontinens eller anden problematik. ”Danmark” yder ikke tilskud til forebyggende og vedligeholdende træning.
  • Du behøver ikke en henvisning fra din egen læge.

Tilskud til holdtræning: 59 kr. pr. træning.

Hvis du skal modtage tilskud fra ”Danmark” til din holdtræning, så skal du ikke selv tilmelde dig holdet via vores onlinebooking. Din fysioterapeut i klinikken, som henviser dig til holdet, tilmelder dig holdet og sikrer, at din indberetning til ”Danmark” foretages.

Kontakt din fysioterapeut eller klinikken, hvis du har spørgsmål vedr. dine muligheder for at få tilskud til træning.

Alle instruktører på vores pilateshold er uddannede fysioterapeuter. Træningen inspireres af pilates men opbygges først og fremmest af fysioterapeutisk viden om kropsfunktion og genoptræning.